Wednesday, November 3, 2010

Kokkuvõte

Leian, et antud kursus oli väga põnev ning täis rohkeid eneseületusi. Minu jaoks oli uus pidada blogi, pole eriline päevikupidaja olnud, kuid antud kursuse raames polnud see üldse hull. Suurim ning raskeim ülesanne oli endale kodulehe koostamine. Kuid hakkama sain ma mõlemaga, iseasi kui hästi.

Mida ma siis õppisin?
Suurim ning uusim oligi minu jaoks kodulehe koostamine. Kui algul arvasin, et ma pole võimeline sellist asja tegema, sellega saavad hakkama vaid professionaalsed IT- inimesed, siis tegelikult oli see täiesti teostatav. Samuti polnud ma kuulnud midagi validaatorist, mis on tegelikult ülivajalik, et välja selgitada kas ka erivajadusega inimesed erinevaid kodulehti näeksid.
Ning miks oli see õppimine mulle kasulik?
Arvan, et kõik asjad mida ma elus õpin, on mulle kasulikud. Kasulikud just iseenese arendamise seisukohast. Ning kui olen tutvunud erinevate võimalustega, oskan ka teistele neid soovitada.
Mis aitas mul õppida?
Vahel on raske end motiveerida tähtaegadest kinni pidama, iga kord mul see ka ei õnnestunud. Kuid abiks oli kindlasti õppejõud, kes aitas nii nõu kui ka jõuga. Samuti olid abiks K. Kikkase materjalid ning ka kursusekaaslased.

Arvan, et antud kursus oli väga vajalik, kasulik ning informatiivne. Kui vähegi võimalik, siis võiks loengusarja ka järgmiste kursustega jätkata.

1 comment:

  1. Tänan! Hindan teie eneseanalüüsi ja positiivset suhtumist. Tore, kui oskate nüüd näha erivajadustega inimeste vaatenurgast lõpmatut internetimaailma.

    ReplyDelete