Friday, October 15, 2010

Kodulehe koostamine.

Antud kursuse raames pidime me endale koulehe tegema. Kui antud ülesannet kuulsin, tekkis täiesti lootusetu tunne- arvasin et sellega saavad hakkama vaid IT eriala lõpetanud. Kui ülesandega pihta hakkasin, tundus et mul oli olnud õigus. Kuid kui asjasse pisut rohkem süvenesin, nägin, et tegelikult see nii raske polegi. Minu jaoks tuli üllatusena see, et kellegi teise kodulehte saab enda omaks mugandada. Arvasin, et pean kõik koodid ise käsitsi sisse trükkima ning uusi koode hakkama välja mõtlema. Tegin endale ka väikse karuteene- nimelt oli minu tekstis kohutavalt palju täpitähti ning pidin kõikide täpitähtede asemele trükkima nende koodid. Tean, et teistel polnud seda teha vaja, arvuti tundis neil täpitähed ise ära. Kuid mis ei tapa, teeb tugevaks! Ainus, mille üle kõige rohkem kurbust tunnen on see, et validaatorist mu koduelht kuidagi läbi ei lähe. Vigu leiab ta just koodides- kuid need ju olema peavad ja muuta ma midagi ei saa.
Kokkuvõtteks  võin öelda, et antud ülesanne oli vägagi kasulik ning põnev.

1 comment:

  1. Katrin, tahaks teid aidata, aga ei saa, kuna siin reflektsioonis puudub põhikomponent, millest räägite - teie kodulehe aadress!? Soovitan teil pöörduda otse K.Kikkase poole, aadressi leiate meie wikiversity keskkonnast.

    ReplyDelete